XXVII
nacionalinė
mokslinė praktinė konferencija
"Gamtamokslinis ugdymas bendrojo
ugdymo mokykloje – 2021"
STRAIPSNIŲ AUTORIAMS
Reikalavimai straipsnio turiniui:
moksliniai straipsniai turi atitikti reikalavimus, keliamus publikuojamiems mokslo darbams. Straipsnio struktūra: įvadas (pagrindžiamas tyrimo aktualumas, problematika, mokslinis naujumas, tyrimo tikslas ir uždaviniai, tyrimo metodika), literatūros analizės ir tyrimo rezultatų dalys, išvados ir rekomendacijos, naudotos literatūros sąrašas ir santrauka anglų kalba (apimtis – iki 0,5 psl.). |
metodinio straipsnio struktūra: glaustas įvadas (kuo straipsnio problematika aktuali šiandien, ko siekia autorius (pagalvoti apie tai, kuo straipsnis bus naudingas kolegoms); jei metodiniame straipsnyje aprašomas pedagogo veiklos tyrimas, įvado pabaigoje nurodyti tyrimo klausimus), pagrindinė straipsnio dalis (autoriaus pedagoginė patirtis – sėkmingai realizuota pedagoginė idėja, pradedant užduotimi, didaktiniu žaidimu, pamokos planu, testu, neįprastu mokymo metodų ar formų deriniu ir baigiant stambiais projektais, autorinėmis programomis ir mokymo priemonėmis (jei straipsnyje pristatomi pedagoginio tyrimo rezultatai, pirmoje pagrindinės dalies pusėje aprašyti pedagoginę problemą bei jos sprendimo idėją ir pedagoginio tyrimo metodiką, antroje pusėje – tyrimo rezultatus - kas nustatyta), o pabaigoje pateikti glaustą pagrindinės dalies apibendrinimą – įvertinimą, kilusias abejones, naujus klausimus ateičiai, rekomendacijas ir pan. Straipsnio pabaigoje pateikiama santrauka anglų kalba (apimtis - 0,5 psl.). Santraukoje turėtų būti glaustai atspindėtos visos struktūrinės straipsnio dalys - esminės mintys ir teiginiai. Po santrauka - reikšminiai žodžiai anglų kalba. |
Reikalavimai straipsnio formai:
pirmojo lapo viršuje rašomas straipsnio pavadinimas, po pavadinimo – autoriaus vardas (būtinai pilnas) ir pavardė, institucijos pavadinimas; | |
santrauka rašoma po straipsniu; prieš santrauką turi būti pateikiamas straipsnio pavadinimas anglų kalba ir autorius (-iai); | |
santraukos pabaigoje atskira eilute nurodyti reikšminius žodžius (key words); | |
apimtis: 4- 10 puslapiai (pilni) , 1 intervalu; | |
straipsniai turi būti surinkti Microsoft Word programa. Tekstui rinkti naudoti Times New Roman šriftą, 12 pt dydžio; | |
autoriaus pavardė ir temos pavadinimas renkami 14 pt dydžio; | |
Visos lentelės numeruojamos, joms suteikiami pavadinimai, kuriais nusakoma, kas yra lentelėje (1 lentelė, 1 pav.); | |
Visos diagramos, piešiniai, brėžiniai numeruojami atskira tvarka kaip paveikslai. Visiems paveikslams suteikiami pavadinimai (1 pav.); | |
Cituojant kitą autorių, sakinio ar pastraipos gale skliaustuose nurodyti autoriaus(-ių) pavardę(-es) ir publikacijos metus, skirtingus šaltinius atskiriant kabliataškiu pavyzdžiui (Bitinias, 2002; Šlekienė ir Ragulienė, 2006; Lamanauskas ir kt., 2006). Jei tekste minima autoriaus pavardė, ji rašoma su vardo raide, už pavardės skliaustuose pateikiant cituojamos publikacijos leidimo metus, pavyzdžiui "pasak J.Vaitkevičiaus (1995), ..." arba "kaip teigia D.Bigelienė ir kt. (2006), ..." . | |
Literatūros sąrašas sudaromas abėcėlės tvarka, nenumeruojamas (1 lentelė, 1 pav.). |
Tinkamai suredaguotus straipsnius
kartu su
anketa siųskite elektroniniu paštu "prisegdami" prie laiško elektroninę
straipsnio versiją. Reikalaukite patvirtinimo, kad konferencijos
organizatoriai gavo straipsnį. Išsaugokite elektroninį straipsnio variantą iki
konferencijos pabaigos.
Elektroninio dokumento (straipsnio) pavadinimas turėtų būti sudarytas,
pavyzdžiui "pavasariene.doc" (nenaudoti lietuviškų raidžių).
Paprastu paštu siunčiamas straipsnis išspausdinamas (1 egz.) A4 formato
popieriaus lapuose. Kartu siunčiamas ir elektroninis straipsnio variantas
diskelyje. Kai kuriems autoriams gali būti pasiūlyta straipsnį publikuoti ne
konferencijos straipsnių rinkinyje, bet moksliniame metodiniame žurnale "Gamtamokslinis
ugdymas".
1 lentelė
Keletas literatūros
sąrašo sudarymo pavyzdžių
Knygoms: |
Bitinas B. (2002). Pedagoginės diagnostikos pagrindai [Basics of pedagogical diagnostics]. Vilnius: Parama. |
Straipsniams: |
Vaitkevičius
J. (2000). Gamta ir žmogus: kai kurie sąveikos aspektai gamtamokslinio
ugdymo kontekste [Nature and man: Some aspects of interaction in the context
of natural science education]. Kn.: Gamtamokslinis ugdymas bendrojo lavinimo mokykloje
(III respublikinės praktinės konferencijos straipsnių rinkinys)
(pp. 75-78). Vilnius. Lamanauskas, V., Augienė, D. (2014). University student future professional career: Promoting and limiting factors and personal traits. Baltic Journal of Career Education and Management, 2 (1), 6-15. Lamanauskas, V., & Augienė, D. (2019). Identifying primary school teachers` health literacy. Journal of Turkish Science Education, 16(4), 451-466. http://doi: 10.36681/tused.2020.0
|
Publikacijoms
|
Lietuvos Respublikos visuomenės
aplinkosauginio švietimo strategija ir veiksmų programa. Vilnius: Aplinkos
apsaugos ministerija, 1997, [interaktyvus]. Prieiga per internetą : <http://www.am.lt/LSP/list_other_publications.php3>. |
1 pav. Lentelės pateikimo pavyzdys
Rekomenduojama susipažinti su anksčiau parengtų publikacijų struktūra: http://oaji.net/journal-detail.html?number=1984
Paskutinis papildymas 09/05/21
WWW administratorius
© MMC
"Scientia Educologica"